Skip to content
  • O mnie
  • Warsztaty Emocje w Sprzedaży
  • Improwizacja w biznesie
  • Biznesowe treningi inteligencji emocjonalnej
  • REKRUTACJE HANDLOWCÓW
Kontakt
Kontakt

E-book ,,Jak empatyczne słuchanie kreuje emocje klienta'' już wkrótce do kupienia.

Przenieś się do świata Marii - przedstawicielki handlowej, która doświadcza tego jak empatyczne słuchanie prowadzi do skutecznego zarządzania odczuciami, a tym samym decyzjami klienta.

Empatyczne słuchanie zmienia również tradycyjnego sprzedawcę, który stara się przekonać do zakupu, w doradcę, który dostosowuje się do specyficznych potrzeb klienta, buduje z nim trwałe relacje i zawiera transakcje oparte na wzajemnym zaufaniu i sympatii.

W tej historii to klient jest w centrum uwagi, a empatyczne słuchanie staje się siłą napędową dla tworzenia emocji, które decydują o jego zadowoleniu i lojalności.

Zapisz się już dziś jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności E-booka

Thank you for subscribing!

Have a great day!

  • facebook
  • linkedin
  • instagram
  • tiktok
  • website
  • email

Emocje w Sprzedaży 

Katarzyna Brzoź - Prochowska

ul. Komornicka 2/1

62-030 Luboń 

NIP 5422632328

tel. 512-644-106

mail: katarzyna.brzozprochowska@gmail.com