Bez emocji nie ma decyzji, działania, pasji i rezultatów
Pasjonatka sprzedaży z 12-letnim doświadczeniem i sukcesami.
Pokazuję jak emocje wpływają na proces sprzedaży zarówno z perspektywy sprzedawcy jak i klienta - uczę jak to wykorzystać aby sprzedaż stała się pasją, a nie monotonnym obowiązkiem.
Profesjonalna i wytrwała nie tylko w sprzedaży ale także poza światem biznesu - mistrzyni Polski w dwuboju olimpijskim w kategorii Masters.
Tacy właśnie są handlowcy! Niestety często firmy doświadczają tego, że nawet Ci najlepsi zatracają gdzieś po drodze swoje najlepsze cechy.
Trudności, ryzyko odrzucenia oferty, znużenie, powtarzalność czynności, brak nowych wyzwań, niedopasowane narzędzia i wiele innych czynników może, spowodować, że handlowcy zatracają swoje naturalne cenne cechy, a w ich miejsce pojawiają się negatywne emocje, frustracja, stres, znużenie, szukanie wymówek.
Jak zadbać o kondycję i umiejętności handlowca, a tym samym o klienta?
W odpowiedzi na to pytanie powstały warsztaty Emocje w Sprzedaży, których celem jest pokazanie handlowcom jak można świetnie się bawić sprzedażą zarządzając świadomie emocjami własnym i klienta i łącząc to ze świadomą komunikacją.
W dzisiejszym świecie gdzie produkt sam w sobie rzadko bywa konkurencyjny, należy postawić na człowieka! Zadbać o emocje klientów i handlowców których efektywność można wzmacniać poprzez pielęgnowanie i pobudzanie ich fantastycznych cech, takich jak ambicja, asertywność, kreatywność, umiejętności komunikacyjne, zarządzanie emocjami, empatia, dyscyplina, wysoki poziom zaangażowania, entuzjazm, pasja i misja.
To właśnie poprzez inwestycję w ich rozwój firma może zbudować zgraną, skuteczną drużynę handlową, gotową sprostać każdym wyzwaniom rynkowym.
Zapoznaj się z 3 SZKOLENIAMI, które stanowią filar edukowania zadowolonego i efektywnego pracownika:
Emocje w Sprzedaży
Interaktywne warsztaty, które kładą duży nacisk na rozwijanie umiejętności świadomego zarządzania emocjami swoimi i klienta w połączeniu z rozwijaniem świadomej komunikacji opartej na aktywnym, empatycznym słuchaniu i pełniejszym zrozumieniu potrzeb klienta w celu zaproponowania mu adekwatnych rozwiązań.
Osobowości w sprzedaży
Interaktywne warsztaty, które skupiają się na rozwijaniu umiejętności handlowców w rozpoznawaniu różnorodnych osobowości klientów według metody DISC. Dzięki ćwiczeniom na konkretnych przykładach handlowcy po warsztatach potrafią lepiej dostosować się do indywidualnych preferencji komunikacyjnych klientów, co sprawia, że proces sprzedaży staje się bardziej komfortowy i satysfakcjonujący zarówno dla klienta jak i sprzedawcy co w rezultacie pozwala zwiekszyć wyniki sprzedażowe i szybciej realizować cele indywidualne i firmowe.
Biznesowe treningi inteligencji emocjonalnej
To interaktywne sesje dla zespołów lub poszczególnych członków, które skupiają się na rozwijaniu kompetencji psychospołecznych niezbędnych do efektywnej pracy w zespołach i osiągania sukcesów w środowisku korporacyjnym.