PROGRAM SKUTECZNOŚCI I ODPORNOŚCI W SPRZEDAŻY (SOS)


Zadbaj o emocje  handlowców, a odpłacą Ci:

    • wyższymi wynikami,
    • większym zaangażowaniem i lojalnością
    • świadomą komunikacją z klientami i zespołem
    • tym, jak będą postrzegani przez klientów - jako partnerzy, którym można zaufać, którzy rozumieją potrzeby i potrafią prowadzić rozmowy z klasą, a nie "cisnąć sprzedaż’’
    • kulturą współpracy zespołowej, w której ludzie słuchają, okazują zrozumienie i akceptację, oraz wzajemnie się motywują zamiast przerzucać winą


    Czy wiesz, że to nie techniki sprzedaży, ale Twoje emocje i to jak zarządzasz emocjami innych osób decydują o tym, czy klient Ci zaufa?


    Wyobraź sobie, że zamiast spalać się w stresie czy monotonii zadań, potrafisz zamieniać trudne emocje, takie jak frustracja, presja, zniechęcenie – które pojawiają się w zespole lub w Tobie – w przewagę.

    Poznaj Program SOS – praktyczny trening inteligencji emocjonalnej, dzięki któremu:

    • skutecznie realizujesz swoje cele sprzedażowe, bo umiesz zarządzać emocjami własnymi i innych osób, a to emocje decydują o decyzjach nawet tych racjonalnych i o tym jak działamy;
    • komunikujesz się świadomie, bo wiesz co może wywołać w kliencie opór, a co powoduje, że klient Ci ufa;
    • czujesz sprawczość - zawsze znajdujesz rozwiązania, bo potrafisz oddzielić wymówki od rzeczywistości

    • działasz bez wypalenia, bo umiesz inteligentnie obsłużyć emocje własne i innych osób, ignorując tego o czym Cię informują;

    • budujesz relacje oparte na zaufaniu – w pracy i w życiu



    To nie jest kolejny kurs technik. To Twoja emocjonalna tarcza. Bez niej nawet najlepsze triki sprzedażowe obrócą się przeciwko Tobie, gdy emocje wezmą górę.



    Co znajdziesz w Programie SOS?




    To program, który przywraca sens, energię i skuteczność w sprzedaży. Daje Ci narzędzia, które pozwalają działać świadomie, zamiast po omacku, bez tracenia energii na walkę z własnymi emocjami i oporem klientów.

    W trakcie Programu:


    • Poznasz poziom Twoich 4 umiejętności inteligencji emocjonalnej, a wynik diagnozy omówimy podczas indywidualnej sesji – to będzie Twoja baza, która pokaże Ci Twoje mocne strony i obszary do rozwoju.

    • będziesz trenować 4 umiejętności inteligencji emocjonalnej – nauczysz się je stosować w sprzedaży, zarządzaniu zespołem i życiu;

    • odkryjesz swoje prawdziwe wartości i zrozumiesz jak one wpływają na Twoje działania, decyzje i relacje (to test naukowy, nie internetowa wyliczanka)

    • zobaczysz, jak zamieniać frustrację i porażki w źródło siły i motywacji;

    • zbudujesz odporność, dzięki której zarówno te przyjemne jak i trudne emocje (które są nieodłączna częścią naszego życia) staną się Twoim przewodnikiem po decyzjach, relacjach i sprzedaży;

    • otrzymasz jasną instrukcję: co zrobić z emocjami, własnymi i klienta, aby nie blokowały działania, tylko otwierały drogę do jasnej rozmowy i finalizacji sprzedaży.


    Efekt? Zespół bardziej zaangażowany, mniej stresu, wyższa skuteczność sprzedażowa i lepsze relacje z klientami.

    Dla kogo jest ten program?


    Jeśli:


    ✅ pracujesz w sprzedaży i mierzysz się z odmową, stresem i presją,

    ✅ obsługujesz klientów i masz dość emocjonalnych huśtawek,

    ✅ jeśli jesteś przedsiębiorcą lub freelancerem, który jest sam swoim działem sprzedaży i czujesz, że emocje biorą górę nad Twoją skutecznością i konsekwencją w działaniu,

    ✅ jesteś liderem - prowadzisz zespół i chcesz wspierać ludzi, zamiast gasić pożary, 

    ✅ chcesz sprzedawać i żyć bez wypalenia i frustracji 



    to Program SOS jest dla Ciebie.


    4. Formy współpracy (jak możesz korzystać z Programu SOS)


    • Warsztaty dla zespołów – intensywny, praktyczny trening z case’ami z życia sprzedawców.

    • Trening indywidualny / grupowy online – dla przedsiębiorców i freelancerów, którzy sami są swoim działem sprzedaży.

    • Diagnoza IE – punkt wyjścia, który daje Ci mapę Twojej emocjonalnej skuteczności.


    Korzystanie z informacji jakie niosą emocje w biznesie wymaga uwagi i odwagi. 

    Często liderzy, czują, że jest coś nie tak w zespole – konflikty, spadek motywacji, brak kreatywności, zaangażowania, ale nie potrafią rozszyfrować o co tak naprawdę chodzi, albo stawiają nietrafione diagnozy, które mogą być wygodniejsze niż rzeczywistość. 


    Czasem umiejętność zarządzania emocjami doprowadza, do tego że chwilowo zespół wraca na właściwe tory, ale za jakiś czas okazuje się, że prawdziwy problem wciąż zostaje nierozwiązany i narasta. 

    Dlaczego tak się dzieje? Bo zabrakło rozumienia, trafnego rozpoznania prawdziwego źródła emocji. Lider myśli, że pracownikowi chodzi o podwyżkę, a za tymi negocjacjami może kryć się szereg innych niezaspokojonych potrzeb. Podobnie handlowiec – myśli, ze klientowi chodzi o cenę, bo nie odkrył i nie wziął pod uwagę innych potrzeb, które mogą zupełnie zmienić zasady gry.


    Widać to również gdy handlowcy, wychodzą zadowoleni ze spotkania z klientem, a tymczasem okazuje się, że klient miał niezidentyfikowane przez sprzedawcę wątpliwości i w rezultacie nie dokonał zakupu.


    W środowisku biznesowym umiejętność korzystania z informacji emocji własnych i otoczenia to przewaga konkurencyjna. Liderzy, którzy potrafią dostrzec i trafnie interpretować emocje swoich zespołów i zrozumieć ich źródło są w stanie motywować pracowników w sposób, który jest trwały i skuteczny. 

    Handlowcy, którzy rozumieją emocje swoich klientów, są w stanie budować więzi, które przekładają się na długotrwałe partnerstwa, a nie jednorazowe transakcje.

    Korzyści z inteligencji emocjonalnej sięgają daleko poza mury biura. W życiu osobistym umiejętność korzystania z instrukcji obsługi emocji pozwala budować głębokie, autentyczne relacje z bliskimi. Daje możliwość świadomego rozwiązywania konfliktów, co prowadzi do większej harmonii i satysfakcji w życiu codziennym.

    Program SOS (Skuteczności i Odporności w Sprzedaży) jest dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes, ale przede wszystkim jak działa człowiek.

    Przyszłość należy do tych, którzy rozumieją, że emocje są najważniejszym zasobem w biznesie i życiu osobistym.

    Zacznij teraz.


    Badania potwierdzają, że rozwój inteligencji emocjonalnej pozytywnie wpływa na wyniki sprzedażowe.

    Dzięki TRENINGOM INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W BIZNESIE wzmocnisz takie obszary jak:

    Efektywna komunikacja i budowanie pozytywnych relacji w zespole: Trening rozwija umiejętności budowania pozytywnych relacji między pracownikami. Zdolność do zrozumienia emocji innych osób sprzyja lepszej komunikacji opartej na dostosowaniu się do drugiej strony i tworzeniu silnych więzi w zespole

      Łagodzenie stresu i przeciwdziałanie wypaleniu: trening dostarcza skutecznych narzędzi do radzenia sobie ze stresem zawodowym. Uczestnicy zdobywają strategie na utrzymanie równowagi i redukcję presji związanej z pracą.

      Motywacja i zaangażowanie w pracy: Ćwiczenia praktyczne pobudzają motywację i zaangażowanie uczestników. Trening inspiruje do wykonywania pracy z pasją i zgodnie z misją firmy.

      Rozwijanie umiejętności przywódczych: Uczestnicy uczą się skutecznego przywództwa opartego na zrozumieniu emocji w zespole. Trening wspiera rozwój umiejętności zarządzania ludźmi i rozwiązywania konfliktów.

      Poprawa jakości pracy zespołowej: Inteligencja emocjonalna sprzyja lepszej koordynacji i współpracy w zespole. Zwiększenie świadomości emocjonalnej przekłada się na efektywność w realizacji celów grupy.

        Ujęte w treningach aspekty wspierają rozwój konkretnych umiejętności, które odgrywają istotną rolę w osiąganiu sukcesów w dzisiejszym świecie biznesu.